segunda-feira, 10 de novembro de 2014

Birthday gift

My birthday was the 1st of November and the grey cardigan you see in the photos was one of the gifts I got from my family. I wore it for the first time this day and I loved it! It's so good when we wear something so cozy and we still fell fashionable. To had a different twist I added a thin black belt and my bag from Formentera (it brings me so many good memories). Also incorporated a pop of colour with my red jacket.
How do you keep fashionable in the cold weather?

O meu aniversário foi no dia 1 de Novembro e uma das prendas que recebi foi este casaco de malha cinzento, oferecido pela minha família.
Usei-o pela primeira vez neste dia e adorei-o! É tão bom quando usamos uma peça tão confortável e acolhedora e mesmo assim nos sentimos bem, "fashionable". Para dar um toque extra, adicionei um cinto preto fino e a minha carteira de Formentera (traz-me tão boas recordações). Também incorporei um pouco de cor com um casaco de couro vermelho.
Como é que vocês se mantêm na moda nas estações frias?















Jacket: Massimo Dutti
Cardigan: Oysho
Jeans: Miss 60
Top: Oysho
Sneakers: New Balance
Bag: Bought in Formentera

Sem comentários:

Enviar um comentário