terça-feira, 13 de maio de 2014

Flowers and pastels

Everybody knows, from the looks that I wear, that I feel more me when I'm wearing darker colours, not only black, but also navy, grey or military green. I feel safe in those cozy colours. Despite that comfort, sometimes I get a bit tired and bored of seeing myself in those clothes. 
Some weeks ago I saw this pullover in a magazine and I though it was very cool. And my house is his new home now :P

Ao ver o que eu visto, toda a gente facilmente percebe  que eu me sinto mais eu quando uso cores escuras, não só preto, mas também azul escuro, cinzento ou verde tropa. Sinto-me mais confortável nestas cores acolhedoras.  Apesar desse conforto, por vezes também me farto de me ver nessas roupas sempre escuras.
Há algumas semanas vi esta camisola numa revista e achei-a muito gira. E agora a minha casa é o seu novo lar :P




Pullover: Mango
Watches: Swatch

Sem comentários:

Enviar um comentário