segunda-feira, 19 de novembro de 2012

Zara vs Nike

After millions of days trying to find my wedge sneakers "a la Isabel Marat" I decided that I wanted these black ones from Nike. I decided....but I couldn't find my size anywhere! So, I realized that the day I would find them I wouldn't like them the way I like them now. So I opted for these wedge snekers from Zara that are half the price of the Nike ones and are much more Marant.

Depois de milhões de dias à procura das minhas sapatilhas "a la Marant" decidi que estas pretas da Nike eram as tais. Decidi...mas não encontrei o meu tamanho em lado nenhum! Então, convenci-me que no dia em que as encontrasse já não ia estar tão interessada nelas como estou agora. Por isso mesmo optei pela alternativa da Zara que custa metade do preço e são muito mais Marant.



Which ones do you prefer?
Quais preferem?


P.S. While I was searching to find my ideal sneakers (yes, it took a lot of investigation ;P) I saw these ones from Romwe! Cute aren't they?

P.S. Enquanto procurava as minhas sapatilhas ideais (sim, foi necessária imensa pesquisa ;P) encontrei estas da Romwe! Giras não?

Sem comentários:

Enviar um comentário